09 June 2013

I Am An Art Major.

Assalamualaikum ~

Haaaaaah... *nafas lega* Finally after a few bumps and roads, I got my acceptance letter from UiTM.

Eh, wait? Bukan haritu aku cakap aku nak amek Science Computer ke?? Kenapa pulak tetiba title post ni "ART MAJOR"???

Errr....

Emmmmm....

Lu gagal Add Math pun still berangan masuk Science Com ke????









Okay, malu sebentar.

Yep.

Sebab gagal Add Math, aku ditolak mentah-mentah dari masuk Science Com dekat UiTM. Tapi AKU DAPAT MASUK FAKULTI SENI LUKIS DAN SENI REKA!!!

Yeeaaaahhh!! Alhamdulillah. Impian still tercapai. A'ah. Memang. Aku dapat Art & Design, Diploma Graphic Design and Digital Media. So pasni panggil aku budak AD lah ekk.

Barang-barang aku dah taruk kat asrama lama dah. Tapi belum kemas lagi, sangat bersepah. Nak tunggu esok baru secara rasminya aku menetap kat sana sampai habis semester.

Tu je. Dah. Malas nak taip -__________-